vikt


helluu ^^,
vaknade inte så smärtfritt, men tidigt. mamma var så söt och ropade, strax efter sju, från rummet "har du ont?"
- "mmmmm..." blev mitt svar, varav hon fortsatte; "kan jag göra något?" snällt :) hon kom in med en varm handduk att lägga på magen. lite bättre blev det i varje fall. tog mig någon timme innan jag ens kunde röra på mig.
då gick jag ner och värmde buljong och te m. honung. drack lite fruktsaft och så. pluppade på en film, SAC2.

fick även ta en VIKT imorse. för att kunna skriva i blanketterna som jag fyllde i igår. det var inte kul. tror jag gått ner 2kg under sjukhustiden då jag misstänker att fastan och sängliggandet är boven. hade man noll muskler innan är det väl på minus nu.. men men doktorn imorgon för mer smärtstillande så är man snart på benen igen.



Postat av: Saga

Det ser ut som att jag måste besöka ditt s.k teskåp. Denise. Lipton är inte ok... ;) Tycker du om varm choklad? Har ett hett-te-tips om så är fallet... För övrigt sänder jag kärlek, peppen och påminnelse om framtid <3

2012-01-08 @ 14:57:56
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: Saga

SV: Inget annat än mitt fruktansvärda te-snobberi som gett mig en extrem "allergi" mot lipton. Saft på påse ;) Jo, men du, det ska nog funka. Vet själv inte, dricker bara te som te, no more, men kan tänka mig att det funkar. Testa! Yogi-Choko :)

2012-01-08 @ 17:54:20
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: