te


tjollahopp.
sitter med min tredje stora tekopp för dagen nu, vet inte när det senast hände. innan australien i varje fall. vilket innebär, för över ett år sen. hade världens nojja på te förut, med honung. drack det verkligen hela tiden. sen kom ångesten som ett skrot från vulkanen och brände hål i min själ. gröpte och hade sig. två koppar har varit MAX sen dess. eftersom att jag bara kan dricka det med honung. men oftast ingen. Nalle Phu-te som tom hann bli mitt signum..

nåja, magen gör för ont för att strunta i. te [speciellt honungen] gör den bara gott. visstvisstvisst? och imorgon kommer jag inte 'kompensera'. nepps. för ikväll är det mjölk som vanligt, det lär ju vara det bästa av mitt intag. Därför håller vi stadigt fast vid det. Yepp, lite förnuft har jag allt bakom pannbenen. men observera "l i t e". äuhm.

Hade egentligen tänkt åka och köpa en bra bok idag för att ha att läsa under veckan, eftersom att jag BARA ska ta det lungt. men orken fanns inte där och jag har legat som en sluten mussla med knäna under hakan hela dagen. Måste nog avsluta här då ångestmeningarna tagit en tendens att bli några för många.. hoppas att ni haft en bra dag! :)

Postat av: Elin

Det är just det. Jag tror att det är rätt. Vi tror att det är rätt. Problemet blir att följa beslutet. Jag är helt förvirrad, ursäkta.

Stå på dig du också, framtiden finns där. Den friska framtiden.

kramar

2012-01-08 @ 23:03:06
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad nöjd med teet tycker jag, det är en vinst!



Är där problemet ligger, jag tror vi tagit rätt beslut, men jag vet inte hur det går att hålla det.



Tack detsamma.

kramar

2012-01-09 @ 01:10:02
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: