TASS


hej era fluppar.
satt bara och tittade ut i tomma intet imorse, trots placering framför TVn. väntade till klockan slog tio och affärerna öppnade dörrarna. hoppade på bussen till vällingby och bokade synundersökning. inhandlade två ganska små gurkor också, men dem är schluuuuuuttt.. smultronsaft fick man med sig också! :)

pressat mat som en gris idag också. fastän jag mått så fruktansvärt dåligt. magen har vridigt sig och givit mig uppstötningar i form av 'mat' rester. har idisslat som en nedra kossa och kunde inte röra mig en fena.. somnade även en timme under dagen men är fortfarande helt slut i huvudet. magen har stannat av och är svullen som en heliumfylld svamp. perfekt liknelse va? hah. ska nog be om en sömntablett och böra varva ned om någon timme.

Justeja! nya TVn är på plats, hur fin och perfekt som helst! dock ser jag ingen text, antagligen på tiden med den där synundersöknings-bokningen. tss.. tänkte lämna tillbaka min "TASS-salva" också, åtminstone byta ut mot Lipsyl. mamma fick äran till mödan, men även förklaringen till att det var en form av läppbalsam. exakt som den jag letade efter. vilken tur, men vem skjuttom döper den til TASS-salva? helt konstigt. tror ju att det är utformat för hund eller katt.
Hoppas att er lördag är lite mer energisk och händelserik än mig. chao-wawwaaw! :)




Postat av: sofia

haha..tass-salva.. Låter som det är till tassarna ;)

2012-01-21 @ 22:55:12
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: S.zebran

Tack:) Nejdå här ska inte ges upp...imorgon är en ny dag!?!

2012-01-22 @ 21:16:25
URL: http://zebrans.blogspot.com
Postat av: ASTA

SV: Åh, tack :D Lär bli septum snart, eller ja, förhoppningsvis iaf!

2012-01-22 @ 23:01:00
URL: http://kidasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: