tänkande. övertalning.


hej hopp!
tiden spinner på och jag oundvikligt med den. även om jag inte hinner med. dagen i sig har inte varit mer spännande än pladaskfallet på uppfarten. men jag är glad ändå. för dagen har varit lugn och jag har bara vilat. och ätit. ätit.
vilket jag måste börja acceptera mig göra nu. eller snarare lyssna på att jag behöver det nu, någon gång ibland. kan inte panga på varje dag, men fortfarande ta vara på de dagar jag får och se det som är bra i dem. försöka finna ro i mindre destruktiva beteenden och lära mig att mitt ego inte är tillräckligt dåligt för att straffa dagarna i ändå.
ja, en hel del tankeverksamhet man hinner med under stillasittande dagar. värt. behövligt. även om jag hoppas på en mindre segdag snart framöver..

allt har sin tid. och även om jag inte har tid att vandra på samma väg längre, måste jag ge läkningen den tid som krävs. annars hittar jag aldrig en ny..


Postat av: sofia

jag snubblade över en blogg som hade likadan header som du. Var det din blogg?

2012-01-21 @ 01:59:10
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: