T V .


HEJ OCH HÅ
. till både er och ett beskrivande till den kamp jag hade med nattens sömn. den ville sig inte och vid klockan fyra var jag sååå nära på att ge upp. dvs. gå upp och strunta i allt vad sova heter. men det gick. kanske lite väl många timmar efter postbilens passerande, men några timmars snoozeande hann jag med innan uppstigning.

Lillebror hade håltimme, men lagom till resandet mot sista lektionen sysselsatte jag mig med en centrumvistelse för att söka upp ett fem-i-ett-block till honom. hittade dock inget.. :/ Tjii fick han, då han lurade mig ut till bussen tio minuter innan den gick. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurr säger jag. därmed hamnade jag på hans planB buss med honom. men det är bra  att få tiden att gå lite., måvaratrsgiskt, menlite  mindre kämpande med skallen liksom...
som av en händelse har mamma så fritt på jobbet att hon åkte hem vid två, och åkte förbi mig och centrum. taxii till mig - JAtack! sitter framför TVn och har precis slurpat i mig en hink med honung, spetsad med en liten gnutta te. heh.. Det här med TV på rummet förresten, superbra tycker jag och lillebrooor! däremot vet jag inte om mamma tycker det, då båda barnen kan "hålla ut" större delen av dygnets timmar på rummen. hihi. ;) stackarn,. mot hennes principer.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: