sthlms stad i världen.


hallå fru blå ! talangen för att rimma är ju lite sådär ibland ..
värst vad denna dag har pinnat på. orkade faktiskt ta mig in till stan idag. bra gjort av mig, då jag inte kommit längre bort än vällingby denna vecka. ska till Danmark i helgen [lite duddig anledning. ingen alls egentligen..] hur som haver är det jag, en från mitt sista år på gymnasiet samt en kompis till henne. denna "kompis" har jag aldrig träffat, därför var tanken att jag idag skulle passa på att träffa dem under deras lilla shoppingtur.
Så blidde det dock inte. känns lite konstigt hur man "misslyckas" med detta. men gymnasietjejen är världens segaste och veligaste shoppaholic, vi hann med tre affärer tror jag. hennes kompis var lite mer medveten om detta och gick därför omkring lite på egen hand.. jaja, träffar ju henne till helgen i varje fall! hah.  :)

gällande Dankmarkvistelsen, är mamma dödsorolig. försöker lugna henne med att det kommer att gå bra, är bara två dagar beträffar hennes oro, finns det sjukhus även i detta land. även om jag nu INTE ska besöka något sådant.

Idrottsgalan idag, mucho intressanto! hann dock bara titta tills nu, då det var dags för mjölkdrickande - som jag lite halvt om halvt tvångsmässigt dricker i sängen precis innan jag ska sova .. och vi vill ju att jag ska få i mig denna drink mer än att hoppa över den och titta på TV.

känns som att syftet med detta inlägg var något helt annat, som jag glömt bort.. kommer nog på det lagom till släckning. hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: