ring ring ..


Hm. när vi ändå har fotat mobilen kan jag fortsätta på samma spår. den brukar vara med mig, som en liten egen accesoar, hah. gissar att det gäller dem flesta. däremot är jag väldigt dålig på att svara i telefon. min pappa tappar dock aldrig hoppet, ett samtalsförsök varje gång som alltid resulterar i ett sms kort därefter. :) har någon slags otillfredskänsla över själva pratandet - sms går däremot bra!.. Xantal missade samtal per dag blir det dock.. måste öva lite på det här tror jag. dagens samhälle kräver nog en viss besvaring av ringande telefoner..

PS. Jennifören, ett av dagens missade var från dig såg jag! oroa dig inte. ska göra mitt bästa för att svara på ditt ringande !.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: