På Sjukhus


Ursäckta mitt oförklarade försvinnande.
Nyår var BÄST. och då menar jag VÄRLDSBÄST. så himla underbar kväll så jag kan leva på det i århundranden, kommer bli otroligt svårt att slå, om det ens går..
Första timmarna på nya året är dock lättare att slå då det handlade om ambulans och sjukhus igen. (ett bättre välbefinnande efterlyses? Hm)
Ligger i varje fall inne med bukspottskörtelinflammation. Hade aldrig hört om det innan men nu har jag deffinitivt KÄNT det, 0ch fått det förklarat med biologibok mellan dimmigt tänkande under morfins suddighet.
Blir kvar ett par dagar så får förklara mer när jag kommer hem ..
Tar inte liiite på psyket och fysiken inte. Så det är svårt att pricka touch-knapparna rätt, speciellt med T9. hah.

Men frukta inte, jag klarar allt !
Dedde


Postat av: r

Finns alltid här <3

2012-01-05 @ 01:57:58
Postat av: sofia

Skönt att du slängde upp ett inlägg nu, jag började bli orolig!

hoppas du får komma hem snart... och att det inte är alltför träligt på sjukan <3

2012-01-05 @ 12:22:04
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: