om äldre människor & moderna tekniken


Godermorgon ja dygnet är något vridet, hah.. måste börja morgonen med en fråga som slog mig igårkväll.
Är inte min lilla gris väldigt mycket lik den där "Bamsen" i "Lotta på bråkmakargatan" ?
(om möjligen bortsätt från ♥ - mönstret)


M&M [mormor och morfar] är vakna och den sistnämnda i parantesen är föga stolt över att ha lyckats starta micron i ett lyckat försök att värma på lunchen, hah. dock förstod han inte att glas-cirkeln som står brevid är en extre bricka till det runtsnurrande fatet man ställer tallricken på, utan det fick agera micro-lock. hah. men duktig!

när vi ändå är igång och skriver ett par rader om den äldre herren flippade han upp sin lyxiga viikbaaara mobiltelefon. små knappar, men smidig. varav jag plockade upp iphonen och visade att här fick man minsann överleva på en enda knapp. han klickade på skärmen och fick fram "spotify" som började spela musikalmusik. då fick jag tillbaka telefonen ganska snabbt.. hah. ;)



Postat av: sofia

den är galet lik lottas :D

Vart kommer den ifrån?

2012-01-31 @ 23:36:55
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: