Måndagsstart

 

Sådär mysigt omstoppad i fluffigt täcke och mjuk gris. Prinsessan på ärten, för ja. Jag känner minsta lilla popcornmajs om det nu skulle ha hamnat i min säng hah. det förarjliga täck-problemet är provisoriskt löst. det har nu bytt plats med täcket som prydde madrassen. så istället för att försöka täcka kroppen med en knölig larv, ligger jag nu på en utplattad puppa. bra va? ;)

Haft en finn kväll med R. kvalitetsprat med kära morfar på kvällskvisten samt skrivit godmorgonmeddelande på naturella filmjölken som brukar vara jordgubbefil, hih. för Patrik, du missade väl inte det igårkväll/imorse?!

..åh. Tycker så mycket om att prata med morfar som dessutom uppskattar min honungskonsumtion. Är sömnen crapig stiger jag upp klockan fem och tar mig en mugg med söta oldie-besökarna! har även "varnat" att så kan vara fallet om de hör några mystiska steg i trappan under oanständigt tidiga tider. hoppas dem är vakna då :D
Nej nu till det där lilla nattliga problemet. Sov bäst !!.. :)

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: