frullerulle ^^


Godmorgon i hatten !
jag vet inte vad som hänt med min sömn, men än så länge känner jag inte av en alldeles för stor trötthet. pepparpeppar. Efter ett litet strömavbrott under gårdagen, har satelitklockorna ställt om sig en timme fel. virrigt. vad skulle man göra utan kära fröken ur. dock kan jag ju inte ta henne helt för mig själv. sitta här och ringa varje timme.. nä tacka de högre makterna för mobilen. men mest tacka henne. ;)

Apropå det där med sömn verkar det inte vara läkarnas störta hobby, enormt morgonpiggt yrke det där. fick ringa klockan åtta för att be om lite hjälp med att tjata på kirurgen. nu vill jag inte ha ont i magen längre. med basta ! ..

känner mig lite piggare idag. peppar peppar, igen. så ska försöka ta mig till min behandlare klockan tre. se om jag orkar svänga förbi vällingby och inhandla lite hårfärg. inte så snyggt med en platt ofrivillig tuppkamm i mittbenan. 

mamma hurtade lite på crosstrainern imorse, duktigt. jag vill också.. men helst vill jag bara komma tillbaka till spåret, löpningen. hej och hå. morot.

försök till frullerulle;
ägget gick rätt bra. mjukt och helt okej. men smörgåsen stretade, hård och taggig. brukar gå bättre. dumma mage. men provivan satt som en smäck !




Postat av: Patricia♔

Vad är det för fel med din mage:(

2012-01-13 @ 13:13:18
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aj och oj och taggigt är inte bra. En ide sådär som jag vet är svår att genomföra. Men prova att äta ett och ett halvt ägg och skippa mackan? Om magen inte vill. Är det mest hjärnan så är det ju fint att fortsätta försöka.



Jag tycker det är så svårt med beröm och pepp. Jag skäms för att jag äter. Av någon anledning. Så jag hatar att få beröm. Jag har aldrig velat göra någon grej av det men jag vet att det är många som blir glada och peppade av att höra att det är en bra prestation så jag försöker komma med glada tillrop.



Däremot tror jag inte man ska rota fram finkläderna och fyrverkerierna när man ätit ett päron. Alltså, det är ju en kanonprestation i ditt fall. Annat går inte att säga. Det är en seger och ett steg i rätt riktning men det jag tänker är att om man ger det överdriven uppmärksamhet och massa cred för det så kanske man nöjer sig med det och känner att man fått en jätteseger och inte riktigt behöver anstränga sig så hårt för att nå längre. Kanske är jag ute och cyklar?

2012-01-13 @ 14:55:12
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: