fredagsaktivitet .


Tjohooah.
värst vad tiden rullar iväg.. vaknade med dunderångest och vågade inte gå ur sängen förrän efter klockan två. snart därefter kom min lillebror hem, skönt. då kunde jag ta te och skrapa ur botten på honungsburken. stiga upp liksom.
tog tag i mitt liv och åkte till vällingby. spatserade iväg till Claes Ohlsson och inhandlade 100st fotopapper, tre tejprullar, en pärm. två gurkor och saft på det så var jag redo för resan hem, som pappa så snällt bjöd mig på a la taxi. te igen och ladda skrivaren med glansigt hårda papper. väntaväntavänta.. vänta lite till.
börja pyssla med en fotobok, säkert suttit i tre timmar nu, hah. men nu tog färgen i skrivaren slut, därmed aktiviteten. spännande än så blir det inte idag, antar jag. herreminskapare - jag måste skaffa mig ett liv !...

imorgon kommer mormor och morfar. flyttar in i en två månades efter två veckor på något hotell-liknande lägenhet. stambyte i deras egna.. så nu blir det sällskap varje dag, alla timmar dygnet runt. [som de är vakna i varje fall, hah]

mitt huvud krånglar. får skriva mer imorgon. hoppas att eran fredag är lite mer spännande eller roligare än min. :)

Postat av: sofia

tacktactack <3 du har så rätt. Det är bara skönt att få det lite bekräftat - att det faktiskt är rätt!



Mysigt med mormor&morfar besök? :D



Hur går det för dig? <3

2012-01-28 @ 11:04:46
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: