En tanke


Gick emot en typiskt ätstörd tanke nyss. Orkar inte med det idag. Inteinteinte.
Ville ha en sak men fick inte för huvudet pga dagens all dropp + saker jag var tvungen att fluppa in genom munnen som jag helst bara vill glömma.

Nu handlade tillåtlsen inte om mer än te med honung. Men det är ju just den tanken som förstör allt ätande. Att något säger att man inte borde ellerr. Och egentligen känner jag inte alls att jag "borde" äta gurka eller värma mjölk ikväll, men jag skaskaska det ändå. För min lillebror.

Vi måste börja någonstans. 0ch idag är det tanken som räknas. Ikväll blir det målet, att tillåta sig det vanliga, som jag vill ha, men egentligen vill ta bort bara för att veckan och dagen skiljt sig från mina "trygghetsdagar".

Slutpratat och sluttänkt. Nu är det bestämt. För lillebror <3 [och lite för mamma som mår så dåligt nu pga allt..].

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: