Egenanmälan + film.


Tjolahopplo! vad hände med dagen undrar jag som var uppe strax efter tuppen. klockan sju.
svindlande magkramp och mamma fick fylla på alvedonförrådet efter natten. alvedon, som jag utöver smärtstillande från sjukhuset - lever på. nåja, i medicinväg i varje fall. kliar över hela kroppen då jag inte riktigt tål det, hah.

drack lite varm buljong för att ruda av magens taggiga känsla imorse, kompade med lite supermario och fortsatte med te och honung. svårt att gå utan min "nisse 3" [förklarar honom närmare sen] därför har jag hållt mig i sängen idag. laddade stenhårt för en film efter tet. skulle baaaaara ta en liteliten powernap. vaknade tre timmar senare !

så.. vad har jag annars gjort denna superaktiva dag? knappt något, tittat på kort från nyår. åh superdag. kommit bättre överrens med pappa sen ett "litet" bråk över sms när jag låg på sjukhuset. svek från honom, utskällning från mig. om sms kunde skrika, då kan jag lova. ni hade inte velat vara smsfuktionen på pappas telefon den natten.
herre min skapare säger jag bara. som jag S K R E K av ilska. ..stackars pappa, såhär i efterhand förståss.

avslutade denna kväll i soffan med fin vän, te med honung och film. värt fastän att jag är trött som en gris och bara orkar någon timme. DVD verkade också lite trött och avslutade visningen 2/3 delar in .. men snillet fixade !

skrivit på TVÅ egenanmälningar också. capio anorexi center & SCÄ. ska bara ta en vikt imorgon bitti. fybubblan. Mjölk & Godnatt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: