det där med siffror


morning ^^
morgon har just startat för en annan, men håret har hunnit med sig en omgång under vattenstrålar och shampoo. i en liten kamp att krypa fram bytte jag ut den ena "säkra" finn chrispen mot ett vanligt knäckebröd. nog för att jag inte ska räkna och stå i - har jag inte ens chansen här. finns inget paket som visar innehåller på knäcket. kaviarn är ihoppsnurrad så lät bli att påminna mig om tubens ditprintade siffror. måste få ett slut detta.. typ nu?


ska i varje fall infinna mig, tro det eller ej, i Centrum klockan tre. träffa min lilla Snigel för att två timmar senare vara hos optikern för en synundersökning. kanske kompis nr2 på kvällen för en kort promenix. we'll seeee :) Tisdag, Go for it.

Justeja!! JA MÅ HAN LEEEEVAAA, R fyller ju år idag. gubbe, mihi^^  GRATTIIIIS !! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: