Be Yourself And You Will Be Loved


Hola amigooos ^^ eller hur man nu skriver. ;)
sov länge länge idag. och eftersom att jag var ensam hemma kunde jag strunta i mammas sms "gå upp!!" mihi.
nejmen efter nästan 72h vakenhet var det lika bra att passa på. gud så skönt! fluppade ner till köket och fyllde på en Okurrande men antagligen tom mage. tänkte att idag är en bra dag. ingen riktigt idé att backa tillbaka på något. :)

tog mig även i kragen och snörade på mig vinterkängorna och fjällenmössan. min entré ut i januarikylan var dock allt annat än glamorös. en liten vurpa på isen och jag trodde att rumpan skulle gå av. hah typiskt mig.
spatserade vidare nanana inget-har-hänt nanana till bussen och fortsatte mot apoteket. att hämta ut receptet gick väldigt bra, men inköpet av den där bra läppsaken "försvars-salvan" eller vad den nu heter - gick mindre bra.. kom hem med en "TASS-salva" vad skjuttom är en TASS SALVA ?! hm.. blir med andra ord en ny vända till apoteket imorgon, hah. Ny tidning är inhandlad och placerad på badrumsgolvet. min lillebror smygläser allt skvaller och lämnar den alltid där. tänkte att det var lika bra att lägga den där på en gång istället för att upptäcka dess försvinnande.

fick lite possitiva ord under min "shopping". sprang på en av mina första friidrottstränare. helt plötsligt ropade han "Dedde!!" och sprang fram och kramade mig. åh. :) "jag har läst lite om dig på fejjan. det är bara att GO!" fint. gjorde mig så himla glad! ännu mer plus på dagen :)
nu ska jag bläddra runt lite bland inspirerande bilder, ladda kameran inför morgondagens kommande ljustimmar! wihii



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: