BAKSMÄLLAN


Tjohoah !
en lugn och fridfull kväll fysiskt. men mentalt har det varit en riktig storm. har verkligen fått stå upp med svärd och sköld hela kvällen. tråkigt då jag spenderade lite välbehövlig tid med mamma, tittandes på filmen vi pratat om hur länge som helst att se - Baksmällan II. den var rolig, men den första tar nog priset. hah. nu kunde man nästan förvänta sig lite..

Annars är det måndag. en hel vecka framför oss att planera. :) den ska väl blir bra - ja. pepparpeppar. USH. vet inte varför denna ångest håller på och flabbar. de där ångestdämpande skulle behöva vara 10ggr sin styrka.. men nu ska jag ändå försöka avsluta kvällen så bra som möjligt, miiilkiie miiilkiiie. En mugg är 'avklarad'. nästa kommer 23.00.

Blir dock så trött på allt. dessa tvångsmässiga tider och ständiga kamp om lugnet. ron att behålla det som finns inuti magsäcken. ge kroppen en chans att må bättre. har så svårt att förstå varför allt är så tillsnurrant kring maten. gurkan är OK, den bör ändå infinna sig i min diet när jag klarar av att äta normalt. mjölken är jag inte heller orolig för att den ska normaliseras. inte saften heller - eller ja.. kanske kommer jag lära mig att dricka vatten? honungen är väl det enda som oroar mig lite, hah. här kan vi snacka om överkonsumtion. helt otroliga mängder..

jaja, time to say godnight. och planera lite för veckans kommande dagar som måste bli bra. tycker jag i alla fall.



Postat av: sofia

åh, är det en almanacka? apsnygg! är på jakt efter en...

2012-01-24 @ 00:11:49
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: