abstinens !




JusteJA. magen känns bättre och jag har inte förbrukat en enda liten fnuttig medicin för den idag. bra va? :D
PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ TA I TRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
har även fått banta ifrån gurkan denna måndag. kul ordval av mig, inte OK.. men har bara mig själv att skylla då jag jämt äter upp dem och glömde köpa nya idag.. känns lite beroendeaktigt med gurkabstinens. tur att vi har en morgondag med öppna ICAaffärer och allt vart man nu kan hitta denna gröna avlånga grönsak. haha herregud.. VARNING.

Postat av: sofia

sv; Så länge du är ärlig och öppen om vad du känner, tänker, är rädd för, desto svårare blir det för det sjuka att få dig dit igen.

Insikten att ätstörningen inte ger en ett skit är bra att ha - som du säger. Den ger en lärdom om hur pissigt livet kan vara.



Vad bra att du kontaktat dom! Vänta inte för länge med att dom ska höra av sig. vad jag fått erfara är att vill man ha häjlp, ja då måste man kämpa för den. Tänk, man ska vara så sjuk att man kan få hjälp, men man måste vara tillräckligt frisk för att kunna få hjälp.



Jag hoppas ditt pepparpeppar hjälp, för det nämns en hel del :D

Skönt att magen lugnat sig lite!



Åhåh du kommer också klara detta.

Nu kommer ett gäng frågor som är helt frivilliga att svara på.. Hur hanterar ni saker hemma? Är du själv om dagarna, jobbar dinmamma/pappa? vad gör syskonen?

Äter ni (om än olika..) måltider tillsammans? Regelbundenhet? har ni matplanering, alltså bestämmer vad som ska ätas vilken dag osv?



Vad säger du om att byta ut gurkan mot typ.. squash? :D

kram!

2012-01-16 @ 23:34:05
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: