vinisar ^^


Heey!
helt slut i roten. hah. varit med pappa i Apoteket och hämt ut mer nedra medicin. annars har jag mest bara sovit, ett tag orkade jag inte ens lyfta på telefonen eller knappa in wordfeud - ord. illa. blev lite "piggare" efter den där nypan luft med far min.. mamma är hemma från jobbet och mina morföräldrar tror att jag är sur för att jag är trött. det var ju just typiskt.. :(

sitter och halvtittar lite på "Karate Kid" samtidigt som jag målat och torkat ny färg på naglarna nu. från rosa skriik till svart glansigt. mörkt och hårt passar bättre till mitt mående, tyvärr.
morfar har köpt clementiner som han sagt till mig att äta tre gånger, hah. men nu ska jag göra mig redo för ny ND inom kort. och så finns det Vindruvor också. tvättade och skalade, mycket lättare än clementinerna man måste skala och stå i med.. slappiiis.
[synd bara att de små omogna russina är så mini att det blir sv¨årt att rita på dem..] ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: