Försenat flyg & magsjuka ..


Godermorgon :)
En liten kvällsdipp där tror allt. men men, vad vore prövningar inte smärta? hah.. lät bra i alla fall. dock kanske man ibland inte riktigt orkar ta tag i de där som gör ont. bara att ta nya tag !

Datorn kaosade mer som vanligt inatt, efter sex försök gav jag upp hoppet om att kunna se min film.. förflyttade mig dock vid halv åtta, till lillebrors säng och fungerande Xbox. så nu är filmen färdigrullad. helt okej, men en typiskt amerikans komedi - precis som jag vill ha det när man inte orkar tänka.. hah.

Lillebror verkar ha en lite knölig resa. planet är jättejätte försenat och de har fortfarande inte kommit iväg, 11.15 får se nytt besked, de skulle lyft inatt. till råga på det verkar han ha drabbats av magsjuka då han började spy klockan fyra imorse.. :( hoppas verkligen att det är en sådan där variant som går över snabbt. kryaaa påå diig!
nu ska jag försöka finna balansen mellan att ta det lungrare än lungnast utan att somna. och INTE glömma lämna tillbaka filmen innan 18.00. Hoppas att allt löser sig nu med allt ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: