upp och hoppa !


Tjohoah,.
är det inte lite typiskt så säg - när man väl somnar dimper en mamma ned bredvid en i sängen. pratar på om allt och inget för att avsluta med att tra upp rullgardinen. enda sättet att få tillbaka lite tysthet är att ge henne lov till att göra iordning min frukost. hah. men åh andra sidan är chansen att somna om rätt liten, så det var väl bara att gå upp.
hittade även ett substitun för mina stora balj-te-koppar som inte riktigt hängde med i flytten.. min fina kaffetakeawaaay mugg. jag förflyttar mig ju faktiskt ända från kokaren till sängen, hah. en liten yoghurt fick även följa med upp. se vad dagen bjuder på .. en dusch, liet smink och sen take awaaay på riktigt. med mig alltså. hah.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: