Testpatrullen !


hallådär!
här är en som verkligen vänt på dygnet.. Å andra sidan går jag faktiskt och "lägger mig" redan vid 22-23tiden. [och till mitt försvar att TVn får rulla något längre, lägger jag bort datorn klockan tio] med vad hjälper detta? hah.

mor min är lite snuvig så då tycktes jag också ramla in i den där "ta hand om dig" - känslan. tittade igenom påsen med prov-produkter från frisörsalongen och tappade upp varmvarm vatten i bubbelbadet - plus i med en badbomb! La även i en tiominuters-hårinpackning. :)

apropå testpatrull måste jag uppdatera om TorrSchampoot jag köpte i förra veckan. måhända har jag inte mycket att jämföra med, men med en produkt jag aldrig förr testat är jag Nöjd! Super bra grej om man vill följa råden att bara tvätta håret var tredje dag. funkar jättebra :))


Massvis med olika sorters schampoo och balsam. bara inpackningarna som saknas, sen har jag ett riktigt SPA. hah! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: