tema vitt ,


Lite inköp till nya rummet. hah jag är insyltad på att få in så mycket ljus som möjligt i rummet. komkom SOL !.. snart är jag redo! :D


Postat av: sofia

vad kul att inreda från grunden! (eehe. säger jag som fortfarande inte riktigt har kommit igång. men nu så!) Jag satsar också på mycket vitt i nya rummet, luftigt och frääscht, vårigt och fint, mysigt och glatt! SÅ SVÅRT med vad man ska ha för typ av mmöbler bara.. jag gillar så många olika stilar, och alla passar sig inte riktigt att blanda.



Himla fina gardiner det där!



2012-02-20 @ 21:39:17
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: sofia

mitt är också väääldigt litet! Och inte en enda tom vägg! (är antingen ett dörr eller fönster på varje vägg. Svårmublerat, jobbigt för mig då jag nästan alltid möblerar om.



jag har en hel lägenhet att göra om (alltså, skit bra sysselsättning för mig då jag itnte gör något om dagarna? Hur svårt ska det vara att sparka sig i baken lite? Men det är för att ja är rädd för att det inte ska bli bra - jag menar, vill ju inte ha en hall som är slarvigt målat för att jag inte vet hur man gör ett bra grundjobb osv.



Sen har jag ju ett nytt rum här hemma hos mina för'ldrar som bara står och väntar...

2012-02-20 @ 22:12:54
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: