Sjuklingar! :(


Tjollahopp ^^,
Sitter och väntar på pappa den segisen [näädååå..] så vi kan åka och lämna tillbaka filmen. hans seghet är utjämnad med snällheten att över huvud taget skjutsa mig, hah. där hade han tur!

Mamma har pallrat sig upp från sängen, eller nu är hon tillbaka i den igen, men skjutsat en trött P. till centralen för att göra ett Stockholm mot Göteborgs - skifte. kan tänka mig att det är rätt skönt för honom att bara landa lite hemma, om så bara för några timmar. på måndag nalkas det minsann jobb igen tror jag, stackars.. :(

Lillebror verkar inte vara på tipp topp där borta.. planet är kvar på landningsbanan men hoppas komma iväg snart. var tydligen något fel på det. bäst för dem att de bytt plan eller åtminstone åtgärdat problematiken! litar på dem nu! Morfar gör en tripp till solna och mormor ligger i sängen och är inte heller hon på tipptopp - vad är detta?! sjuklingar. bara jag som är frisk.. eller ja - från förkylning i varje fall. PEPPAR PEPPAR !!

själv har jag sysselsatt tröttheten med att leka lite i fruktskålen för att pigga upp C-vitaminerna och allt vad det är. rena tillfrisknadskorgen för det trötta folket här tror jag minsann. gissar på att det är morfar som plockar upp denna apelsin dock, hah. borde programerat in en liten wecam när jag ändå var där och höll på ;) nej nu svamlar jag, bäst att sluta. hoppas att ni mår bra! jag är lite trött, nervös och spänd. men bättre än nattetidskänslorna i varje fall :)
Ciao.



Postat av: sofia

haha så söt! Om inte den där söta cvitaminen får bort dom sura baciellerna, vad får då det? Eller något..

2012-02-22 @ 14:27:09
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: