samtal


tjollahopp !
vaknade till fullt hus, som snart kom att bli nästintill tomt inom närmsta halvtimma. mamma & jag till Mia. P. till napprapaten. morfar till doktorn för sprutor och lillebror iväg med tjejen. stackars mormor blev lämnad ensam..

samtalet gick för i övrigt bra. trots många delade åsikter mellan Mia och läkarna på SCÄ. eller ja, läkare och behandlare inom de flesta ätstörningskliniker. Mia är annorlunda och det är därför hon är så sjukt bra. jag uppskattar henne till TUSEN och det är den enda behandlaren som jag känner har gjort, gör och kommer att göra nytta. rekommenderar henne högt för alla där ute som inte riktigt kan greppa runt en eventuell matproblematik.

jag tänker så det knakar. tisdag. 1kg+. inläggning. dygnsvård. sjukhus. näringsdrycker. anorexi. livet. tjocka väggar. låsta dörrar. krypmimgar från det vita. det sjuka. det friska. processen. timmarna. månaderna. samtalen. ja. nej. kanske. lyssna. tänkt igen.

många utropstäcken, punkter och frågor. det kan jag säga er. hah. jag måste våga ta tag i mitt liv. våga våga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: