pip.. och så blev det inga fler :)


första koppen klar. utan tre tvångsmässiga pip med microknappen. och tänka sig - jag överlevde. Idag också! ;)
för i övrigt ska jag "passa" mormor lite imorgon, när morfar är hos ögonläkaren. hah. mamma "wabbar" sin 21åriga dotter - som sitter lite vuxenvakt åt sin mormor., kanske lillebror som får ta hand om mamma?..

idag var dagen som pappa väntat på väldigt länge.. nycklar klockan 10.00 och flyttbilen fyllde på det nya huset med lite nödvändigheter [och tillhörigheter] från den senaste byggnaden i ordningen. han är glad och inatt blir de första att spendera under taket på ny adress. är glad för hans skull och nu kommer det bli bättre och lättare för pappa. :)

efter att jag imorgon sätt till att mormor mår bra, ska jag swicha över till pappa och se till så att det blir lite ordning på torpet. lillebror försökte bli kvitt fula soffan nr.1. en återstående fuling som förmodligen blir mitt uppdrag under morgondagen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: