pappas dille + Tips 2


Tjohopp-a-lopp! :)
är hos pappa som har fått jättefint i huset! vi har precis kämpat klart med TV och box som var lite lagda på hyllan gällande mitt rum, hm.. men nu är allt igång och jag har snott tillbaka min lilla resedator han använt från sitt rum. mohah.. men nu verkar ju allt fungera förutom min taklampa.. :)

I torsdags råkade hon som skrev mitt matschema slå en dille i pappas huvud om Cola Light. både mamma och jag förstod precis vad hon menade och mamma är inte helt tappad bakom diskbänken för att förstå varför jag dricker light/zero drycker. men självklarheten att inte ta med sig åtta liter Cola Light in på enheten, är inte det minsta oaccepterad eller oförstådd från min sida. :) äh får ta mer om det där sen, ville mest förklara varför jag endast kom hem med en "Vitamin Well" dricka från ICA, men pappa har minsann tolv(!!) Liter cola light i skafferi och kylskåp. Jag får med andra ord inte dricka denna dryck för honom längre.. men te, FunLight, low carb energidrycker och Vitamin Well still/sparkling går minsann bra. hah stackarn, han försöker så att hjälpa mig.. :(
[kan ju alltid sno från hans lager om jag skulle bli sugen + slippa förklara..]

utöver detta tänkte på mormors hårtvättning och ville Tipsa er om en jättebra hårprodukt jag använder i topparna varje dag. en olja som heter "Mythic Oil" från Loréal. jag köpte min på hårsalongen frisör centret i stan, men googlade även upp den på nätet - rekommenderat! klicka HÄR för att komma dit. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: