old memories


wihoah, skön morgon även om den startade med att somna.. Love das kuddas jag snott nerifrån, jättebra! den ska jag nog adoptera - jag menar, den verkar trivas himla mycket bättre uppe hos mig än inskyfflad i soffhörnet med en alltid ny rygg som pressar. ;) mamma, där övertalade jag dig väl allt att få behålla den lille? *blinkblink*

sprang ner när det nu fortfarande är lite ljust utanför fönstrena, tog med mig kamera och bok i ett naffs. kan säga att det där var en av mina första dagböcker.. eller ja, hade en i 7:an som är intressat och rolig att ha. men det här var den första starten på ett dagligt skrivande. tiden som för mig var den jobbigaste ever. öppnade första sidan när jag hamnat på SÖS, vilket även det - var förjan på något. visade sig inte vara roligare än en fruktansvärd helvetesresa. kan inte riktigt komma underfund med om det är bra eller dåligt att läsa. många tunga och frustrerande ord. hjärtkrossande men även få glimtar av det glada livet efter utskrivning och en händelserik följd. kanske att jag läser det lite för tidigt.. men men. det jobbiga är ju inte över, det måste jag komma ihåg. ett nytt helvete kommer att bryta ut inom en snar framtid, men jag är beredd. så bra det bara går. dock jag är fortfarande jävligt rädd.

mamma har lovat mig att brumma iväg till Vällingby, med mig i bilen såklart. satt och målade naglarna igårkväll och tyckte att vi minsann behövde ett nytt. de som är mina är tre svarta och ett rött ..typ. hah. därför planerade jag ett litet "äventyr" till dagen, eller en himla bra ursäkt till att ta mig ifrån huset ett tag. :)



Förmodligen min absoluta "starkaste" dagbok. tunga känslor, hårda ord och förtvivlande tårar som lämnat märken.


vet inte om det var yoghurten eller grisen jag tyckte såg ensam ut. var det den förstnämnde borde jag löst problemet på annat sätt. LÄXA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: