ND.


huvudet är totalt jävla kaos. känns mest som en hög med ..damm? och jag bara klagar. kanske inte så högt i ren ljudnivå. men orden här avslöjar ju det mesta. men jag kan ändå se en liten liten låga i att jag försöker gå emot min rädsla. ..
Överläkaren tryckte i mig en otroligt ångestladdad näringsdryck. fattar inte. förra gången var den inte sådär svår, tårarna rann. rann. och åter igen, rann. rakt på minuten kommer vägning och nästa vridna känsla. BLAAAJJ.

det ENDA possitiva med ND;ångesten är att min garderob blev rensad och städad. hah.. när man mår som sämst kan man visst bara förmå sig till att göra det tråkigaste. nej. fortsääääääätt kämpa är vad som gäller nu. kämpakämpa



go. go. go.

Postat av: Mamma

Men åh, då kanske du kan rensa vinden också.... ;-)Skämt å sido - du är SÅÅÅ duktig! Kämpa kämpa - du kan - jag vet - jag bara vet det !!! Det kommer att gå bra! Siktet inställt på att springa barfota i gräset i sommar - och att få lov att springa, stanna upp en stund, titta på humlorna, äta en glass, och skutta vidare med vinden i håret :-) Snart är du där! Tiden går fortare än man tror...

2012-02-14 @ 18:30:49
Postat av: sofia

Hur gick det med vägningen?

kämpa på!



du är såå vacker

2012-02-15 @ 02:28:56
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: sofia

Åh mammas kommentar, så fin, så sann! Och tiden går verkligen snabbare än man tror. Ju förr du får plats desto bättre, för jag tycker verkligen du ska göra slag i visionen ovanför! Det låter ju bara så fruktansvärt härligt...



jäkligt bra kämpat. du vänder trenden! Kram

2012-02-15 @ 13:56:44
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: