Kalle Anka


tjohoppahlopp!
sängsittande i timmar har det blivit nu, och myyycket mer väntar. känner mig som en liten femåring som är instängd på rummet "..stanna där tills du är snäll igen!" hah. men så är det givetvis inte riktigt.. inte mina föräldrars fel det här.. klart jag förstår att de är oroliga. så inget ont menat mot att någon vill ha mig stillastittande. jag skulle också vara rädd, maktlös. inte nog med det är, får jag tänka på att det är läkarens order..

ser till att hålla barnasinnet på topp med Disney-plåster på handen och en Kalle Anka tidning i knät. besviken då jag inte fick någon leksak i veckans tidning.. det fick man ju alltid som liten då man var en trogen prenumerant och sprang hela vägen hem från skolan på fredagar för att titta i postlådan. hah åh. minnen & nostalgiiii !



Postat av: masja

Tack så mycket. Du är snygg du också. Men det är svårt att se det själv. Right? Jag har läst en del av dina inlägg o jag blir berörd av dina ord. Känner ingen mig i tankarna.



Du ska veta att du inte är ensam. Anorexi monstret finns inom mig också. Rösten avtar sakta, men kommer o rör om i min hjärna när jag minst anar.



Du behöver varken vara stark eller svag. Var bara du. Om du kan. Du är bra och det finns ingen som du. Och det finns ingen som jag.



kram

2012-02-18 @ 02:05:23
URL: http://masjaoart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: