insane words of a dreamer!


Tjooh-hopp!
Tillbaka från JYSK, kan inte riktigt minnas om jag varit där tidigare eller inte.. men många små roliga grejer fanns det allt. bland annat konstaterat att örngott och påslakan för barn är mycket finare än de avsedda för vuxensängar. finns det liksom inget mellanting från Hello Kitty till tråkiga blommor ?! Jaja.. hah. får köpa vita och måla med textilfärg!

kom hem med en fin filt jag ska ta hem till pappa och lägga på min säng som b.la. foto"underlägg". ett par duntofflor fick även följa med under armen ut till bilen. myyysiiigt! inget långvarigt besök direkt - men tillräckligt. blev massa te med honung under täcke och musik när vi kom hem! :) så jag håller mig minsann till ZERO-tempot ;) heh.

Hjärngympa till morfar ^^,


mjuk filt

Duntofflor

Energy


JYYYYYYYSSSSSSKKK !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: