IKEA


Pew Pew, preciiis hemkommen från det megastora krångel-varuhuset. hah. men jättebra är det, favortitaffär - längtar tills man får åka dit för att inreda sin nya lägenhet. förhoppningsvis inom en relativt snar framtid..
Dem hade fått in några nya roliga vagnpåsar a lá icakorgen på hjul, fast detta var IKEA-påsen på hjul.. smart! glömde dock fota. men ni kanske vet?.. dock fick vi gå och leta reda på den där titt som tätt då pappa tappade bort den ett flertal gånger ;) vi två skulle nog själva behöva en GPS, kartorna eller pilarna i golvet verkar inte vara tillräckligt. eller det är nog våra försök till att hitta "genvägarna" som förvillar, för oj vad i cirklar vi har gått.. varje gång vi är där tillsammans. så inte bara påsen som hamnade på villovägar kan man säga, "sådan matte, sådan hund"?..

vi måste ha varit där i tre-fyra timmar, eller kanske fyra timmar om man räknar dörr till dörr hemma. lång tid för en ovan långtids-shoppare anyway. dock hittade vi ett café halvvägs som vi satte oss på ett tag och planerade nästa vånings inhandlande. vi kom hem med en massa fina saker till huset och en helhel del till mitt rum. kommer bli så fint! mamma trodde inte sina öron när hon fick höra om mina nyinköpta gardiner, hah. varken det vanliga rocktemat här inte!.. längtar tills allt är iordninggjort, wiie! :)

Tillbaka hos mamma nu och trött som en ..trötter. ska inte lämna sängen på heeeela kvällen :) förlitar mig på TVn.


Postat av: sofia

Hur ska du göra om rummet? Vad nyfiken jag blir!!

Blev även lvääälldigt nyfiken på ikeavagnpåsarna. Synd att jag inte hann in på IKEA då vi hade brått idag.. När man ändå är i den staden.. Tur att det kommer fler sjukhusbesök så jag får chansen att åka dit ;)



Älskar ikea och hur stort det är! haha, när jag var mindre var det roligaste att leta upp alla genvägar...

2012-02-20 @ 20:08:22
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: