Hos pappa :-)


hejhopp folks! :)
Utan rullgardin mot morgonsol, startade morgonen lite väl tidigt, hah. och till råga på ljuset stormar pappa in i rummet med stege, kontakt och skruv för att fixa lampisen i mitt tak - som bråkade igår.. mitt som det är set han att en PLOPP på ena sidan av gardinstången saknas = måste. fixas. nu. -.- men jag är uppe och solen skiner för bilder!Letade upp min kopp från barndomens år, varav den har gjort en resa i fyra olika hus, heh. men återfunnen nu! bättre sent än aldrig som somliga säger.


fluffsäng





dinousariemugg!


spetsgardin



pappas handmålade fågelvägg
pappa har fått fria händer..

pappas flygplan

pappa fixar gardinploppen

miniplutt TVn, box & hårfön

salt..


i fönstret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: