en såndär Tisdag


Hejhooopp!
hemma sen länge från lilla tripen till centrum. blev bara en affär + mataffären. sen vart det hem till vila och näring. kämpakämpa.
passade på och ta med mig kameran ut i solen. människor måste undra varför den är med mig i ett köpcentrum, hah. men jag tycker allt att bilder är roligare än en massa text, tycker ni inte? :) för mig är det så lätt att halka in på dystra ord för att beskriva min vardag, när det jag egentligen borde se är allt det bra, ungefär som solen och nya byxor. att jag har tillgång till att göra något jag gillar [fota] trots att jag kämpar mot min egna hjärna under dygnets alla timmar. som om det inte vore nog liksom. TITTA, nu är jag redan inne och kanar runt på de där tankarna jag INTE ska tänka.. pppffff.. TILL BILDERNA!


na na na na naaa BATMAN! förlåt SUPERMAAAN!


Det där oändliga ..


Garagedörren. hah.


I garaget .., möörkt.


pappa letar efter ärtor ..inte det lättaste tydligen ;)


Hejdå Centrum, för denna gång !

Postat av: Mamma

Du har fototalang flicka lilla :-))

2012-02-28 @ 20:10:05
Postat av: Dedde



Tack mamma :-)

2012-02-28 @ 20:25:20
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: