doktorn


godmorgon i stugan. :)
efter ett något mindre grasiöst uppvaknande, åkte jag till doktorn med pappa. börjar bli ett himla springande där, men läkaren bara skrattar åt mig och mina ständiga återbesök - hah. dagens ärende var hur som haver en himla halsknöl som slutade med blodprov, kallelse till ultraljud för halsen samt ett influensavaccin. verkligen spridda åtgärder. himla envisa blodkärl har jag också, men en sisådär sex/sju stick fick duga..

Lillebror var försoven till skolan så att det blev ett snabbt förarsäte-byte i bilen och pappa brummade vidare med nummer två i barnaskaran. m&m är vakna och stod frågande över dagens kommande lunch som hade ett konstigt namn på etiketten - 'pasta al fredo', jag sa att han skulle fokusera på det första av orden så skulle han förstå vad det var. ;) nu blir det te och massa honung, mums ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: