deshavu


hallå hallå!
hoppas att eran dag har varit bra! min började lite typiskt med vakna timmar till klockan 07.00. tänkte att åh - 1h kvar tills jag kan ringa läkaren och be om nya sömntabletter. men iiickee. SÅKLART somnar jag kort därefter och vaknar prick 9.00. [telefontid mellan 8.00-9.00], så himla typiiiskt! men åtgärdat saken med alarm klockan 8.00 imorgon bitti och lånad sömntablett av pappa tills kommande natt. ändå bara vilat hela dagen, låg i sängen till halv fyra på eftermiddagen, hah.

för i övrigt har det bara varit en nedra lååång väntan på samtal från överläkaren angående väntetid/platser på Capio. mamma har sprungit upp och ner, smsat och tagit emot samtal av pappa med frågan om tydligare besked.
men nu är klockan redan nio och inget samtal på mobilen över huvud taget.. :/

relaterar och påminns om denna känsla från en liknande situation för över tre år sen. hade tillsjuknat ordentligt i ätstörningen och försämrades med en rasande fart utan att förstå vad som riktigt hände.. vi hade precis varit hos en läkare på SCÄ och fått våra första meningar om "du kan leva såhär i några månader, men även i tio dagar..".
vi väntade på samtal från enheten, minuterna har nog aldrig gått så sakta. dagen slutade med sjukhus och det vill jag helst undvika denna gång..

inlägg från den dagen på gammal blogg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: