bed and peace


ååh. första natten utan att ha totalt muppat upp sig själv på det bökiga täcket eller kvick-sande kuddarna! [japp, med dålig sömn kan man tydligen brusa upp sig på det lilla..] var nere under gårdagen och snodde en soffkudde, som fungerar minst lika bra i sängen. :D

kanske inte fullt så vår-inspirerande påslakan, men så går det när man allt för många gånger vaknat upp med avfärgad hårfärg på mammas favoritörngott - som då alltid varit ljusa.. men det gör mig inget alls, alltså att jag får ha mörka sängkläder - "överkast och överkastkuddar" är i varjefall gula! kanske lite mer påsk men ääh - måste väl ändå höra till våren! ;)

för i övrigt är nu mina tre vägghyllor proppade med grisar på avplockade och nedskruvade. redo att målas om och kompleteras med en fjärde.. vilket jag tror lite är i grevens tid,.. fruktan blir dock att damma av och diska rent alla små nöffisar.. :/ hua!


en fullt accepterad kudde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: