Provtagning och brand i micron!

Tjohoo!
Dagen började med ett besök till doktorn för att ta prover, vilket som
Vanligt tog många stick.. Men nu är det gjort :)
Dagen har fortsatt i ett lungt tempo och nu ligger jag framför TVn, skulle värma kudde men hittade den inte, så tog mina micro-tofflor som tyvärr användes för sista gången, iaf den ena som jag råkade bränna upp i micron, hoppas att den inte gick sönder själv.. :0
Det här är så typiskt mig och just en sån sak som mamma tjatat om i hundra år utan att jag lyssnat på varningen.. Äh!

Körde lite solfjäder under brandvarnaren och öppnade fönster så slapp vi tjutet ;)

Kvällen verkar bjuda på en kul träff med lite kompisar om den ena hör av sig någon gång idag.. Bah dåligt tålamod..

Här är iaf en bild på pappas middag, fint va? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: