pepparkakor

helluuu igeeen! andra advent, jösses vad tiden går fort, snart julafton liksom. bra att jag ligger i fas med julklappsinköpen i alla fall, typ bara en kvar, till storebror som alltid är lika svår att köpa till, hah. apropå storebror sitter han med familj nere i köket och äter middag. roliga jag sitter en trappa upp med himla näringsdrycker. fattar inte varför det ska kännas så svårt. jag älskar människor och är så fascinerad av dem, men när det kommer till att äta med sällskap är det något som bara säger stopp. märkligt och dumt. vid det här laget borde jag kunna ta tjuren vid hornen och attackera, äta som vanligt folk. bara trevligt med sällskap jue. menmen, nog om det. vi har spenderat hela förmiddagen med att baka pepparkakor, roligt :) efter maten blir det till att tillsätta lite glasyr, ska bli kul! :) sen är helgen slut, tråkigt. som sagt, tiden går fort.. hoppas att ni alla har en bra andra advent , *ljus*

Postat av: S

Känner igen mig i hur svårt och jobbigt det är att äts med andra. Har du ställt dig frågan varför du blir obekväm?
Det blir inte mycket enklare med tiden... Det är bättre att du försöker ta tjuren vid hörnen och bara göra det. Om och om igen. Kan du inte börja ned att bara sitta i samma rum, lite avlägset?

2012-12-09 @ 19:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: