Måndag måndag

Hey!
Det tog emot idag att gå till enheten kan jag säga, var nära att vända. Många många gånger..
Men jag tog mig hit. Förmiddagsmål och lunch är avklarat, men det gör väldigt ont - i magen. Så min inflammation är nog inte helt bra än, är glad att jag slipper kräkas upp maten i alla fall, peppar peppar.

Imorgon är det samtal och prover, hoppas på att kunna hämta ut medicin idag även om jag börjar bli lite förundrad om det verkligen är bra för mig att äta så mycket medicin. Något onaturligt verkar det i alla fall vara som tär på min kropp. Undra vad som gjorde mig sjuk denna gång? Jag gissar starkt på salt..

Om en timme är sista målet för dagen här, sen hem. Skönt. Blir nog näringsdryck ikväll, gör för ont för att äta.. Känns inte värt det .. Gud vad negativ jag var idag då.. Förlåt :/

Ps. Skickar en extra tanke till min ena faster idag.. Ciao!

Förmiddagsfika;


Postat av: Mays

Kan du inte skriva lite om hur portionerna bör se ut på enheten? Vilka alternativ ni har?

2012-12-08 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: