bästa fredagen på länge & barnvakt på det! :)

 
helluu!
har precis bärt upp ett par pyssel-lådor som mamma och jag entrat i syfte att göra julkort, som vi lyckats med ganska bra tycker jag allt!
 
gårdagen var hur bra som helst. dagen på enheten gick bra, och eftermiddag och kväll spenderades med pappa och två undernara brorsöner. med start av upphämtning från dagis, tortelini-matlagning och supermario på Nintendo, följdes av fredagsmys i soffan och härjning på övervaningen av den yngsta. vi ritade och skrev till jultomten, tittade på julkalendern, öppnade leksaks-kalendern och ringde och hejjade på alla tre finalister i Xfactor, hah..
 
storebror sa att på vardagarna brukar de lägga sig runt 20,00, men trodde inte att vi skulle lyckas med det, det gjorde vi inte heller.. tror att lekarna fortfarande höll i sig runt 22.00. men efter ett tag gick de med på att lägga sig. pappa fick ge välling och läsa ur tre böcker innan minstingen var redo för John Blund. den äldsta kunde somna alldeles själv med vaggvise-CDn i, men bara om jag låg inom synhåll i en saosäck precis utanför dörren, so I did. så sött, gjorde mig inget alls! hela fredagen var helt underbar och storebror & svägerska verkade haft det lika bra dem, de var på "dirty dancing" som bror fick i 40-års present!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: