Huller om buller är min melodi!

Hoppar lite mellan dagarna, hah. Men så får det bli! Idag har det inte hänt sådär jättemycket precis.. Fördrivit mig, vilket inte gjorde så mkt eftersom hela dagens måltider verkar ha varit lite sena.. Efter ND's gick jag och en jättefin tjej ut på våran 30min promenad, var fint :) sen lunch. Efter det sydde jag en vetekudde till min lilla vän här på avdelningen som som uppmuntran i det jobbiga..
Sen mellis, efter det - samtal direkt överlämnad till fina Linda som stod utanför dörren och ville hälsa på :) vi fick gå ut en stund och vad tror ni händer?! Jo vi tappat bort oss igen?! Och är inte tillbaka förrän timmen senare och en annan fick slänga sig in i matsalen! Men det var väldigt fint att se sin älskade barndomsvän med ett mående att komma ihåg träffen (hon hälsade tydlige. På mig två ggr på Psyk vilket jag inte har något minne Av.. )

Mycket bra avslut på den kvällen! Fick även e jättefin berlock (tror jag att det är...) som bo sitter på mitt armband :D

Puss och sov gott alla!


Postat av: S

vilken snäll kompis du har <3 :)

2012-08-10 @ 12:16:50
URL: http://downtoperfection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: