Hah!

Måste brättat en rolig sak här som inträffade under min permissen !

Vi börjar från böjab;
1. Pappa hade fått en tomatplanta från Uppsala.. Han tog hem det och vårdat det som en bebis lilla godsedjur ;)
Hur som haver fanns det en ganska stor (ensan), något oätlig än dock..

Ett par tjejer kom och plogade på dörren, frågade om de kunde hämta - självklart! :) men när pappa ska kasta över den hamnar den bang bom på staketet och raka vägen ned till plantan ... Som då rullade fram..
Hah minen när han kom in och visare.. Stackarn som han sltigt fast en massa fjunt och blaffs..

Nu börjar jag bli lite trött, märkS nog när jag... Vet inte vad jag skulle skriva..
Puss!


Postat av: Jennie

Man skulle nästan tro att du var full förstod inget ha ha ha kram j

2012-08-12 @ 12:43:55
Postat av: Jennie

Man skulle nästan tro att du var full förstod inget ha ha ha kram j

2012-08-12 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: