fredag

 

tjoho alleman!
dagen rullade på ganska deppigt, men efter ND;n hade vi 'bildterapi' som avledde de negativa tankarna en aning.. klockan tre kom far min för samtal och taxiagerande för mig. det blev åter igen ett besök på mataffären innan vi åkte hem och lagade mat. lillebror var med och det gick ganska bra,.. åt en cirkus halvportion + en hel näringsdryck. blev räkor, kokt potatis och sås. (skulle ta chilisås men råkade såklart ta fel.. taco-sås a la HOT. hah! typiskt mig.. 
det bästa var nog att lillebror var med och storebror ringde mitt i maten, så då fick jag prata lite med honom ocskå :)

kan inte minnas senast jag åt med någon.. en vanlig middag liksom. snacka om att det är på tiden. känns skönt att vara hemma också. ligger i soffan framför TVn och OS med pappa, efter en halvtimmes lugn och fridfull promenad. :)

nu är det ett mål kvar innan sova i egen säng, skönt :) varje permission för mig längre och längre bort ifrån viljan att vara på enheten. säger inte att det är ett dåligt ställe, bara att jag absolut inte tycker om att vara där.. menmen,. hoppas att tiden går fort och att jag snart är ute i livet igen. 

det är fredag kväll och jag borde stå med locktång och smink inför en utgång, men icke. här sitter jag i mjukiskläder och ångest över mat i magen som en varm vetekudde försöker lindra.. menmen, nu är det som det är.. dumma :(
  (ja jag vet, har absolut inget tålamot gällande detta. vill bara att det ska ta slut nu nu nu!..)
hoppas att ni har en fin kväll :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: