bordsflytt!

hej hopp!
tittar på på klockan är det bara morgon, men en annan har varit vaken länge, hah. lite sömn då jag ställde klockan för att se friidrott med nattpersonalen, men hur ofta är det OS liksom? ;)
började morgonen med att byta bord vid frukosten. nu finns det inga mer "uppgraderingsbord" att komma till, så nu sitter jag på den plats jag kommer att sitta på till utskrivning, peppar peppar! känns bra. det här ska vi klara av!
 
annars händer det inte så mycket här, några spelar spel, andra ligge rpå rummet och vilar. jag försöker ta mig ifrån alla tvångstankar så jag kan helt enkelt inte sitta still. springer runt som en liten iller. har till och med tvättat fyra linnen och två par trosor med handtvätt. vet inte senast jag tvättat, är lite bortskämd på den fronten. när jag inte är hemma skickar jag med mina föräldrar en smutspåse, är jag hemma - lägger jag smutstvätten i en hög i tvättrummet till mamma. har nog fått mina tvättkunskaper av pappa, vilket är 0.00 bra. tss..
 
idag har en ny patient anlänt som ska sova i mitt rum (ett rum på fyra personer). hälsat har jag gjort och hon verkar supersnäll, precis som alla andra på avdelningen. :) nej nu bara "okynnesskriver" jag (haha, kan man skriva så?).

nu ska jag gå och kolla om ronden är klar så jag kan se om veckoplanen gick igenom hos fru överläkare.
Ciao så länge ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: