superfrukost och kaka,.


Godmorgon, min frukost skiner. hih. :)

klockan nio skjutsar mamma mig till läkaren - se om man blir fri denna grej - utan infektion helst. pepparpeppar.
som den latmask man är, kommer pappa och hämtar mig, sen blir det ND, lunch och mellis hos honom. en annan ska även sätta på ett lager lösnaglar och fila ned dem till precis-där-fingret-slutar längd. för sen jag kom in på enheten har jag både bitit ner mina naglar och sönder mina fingrar.. så något måste göras, heh. se hur det går bara





igår eftermiddag googlade jag fram något "snabbt och enkelt", hittade '7 sorters kakor' eller vad nu den där lilla boken heter. satte datorn på bänken och tog hjälp av pappa att göra en påsköverraskning åt mamma. se så man kan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: