Att slita sig fri.


Ett morgonsamtal med "teamet", en hejdundrande jobbig kväll och en kaosig mage, är det nu dags för sova.. Jag ligger nog lite efter i schemat, men jag kan bara hoppas på en bättre morgondag! 1, 2 - ladda om! :)

Vi har precis tittat klart på "alcatraz" och jag känner inte så mycket för en ny morgon.. Just nu vet jag inte riktigt hur många fler utmaningar jag kan ta. Men jag måste väl fortsätta påminna mig om varför jag är här, varför jag kämpar och VARFÖR frihet ger så mycket mer än fångenskap i en ätstörnings klor.. Yepp.
Fortsätta kämpa var det..

Förstår inte varför jag alltid tycks glömma bort hur dåligt man mår på botten.. Jag vill ju bara leva.
Vart är mitt glada och pigga jag?

Jag ska jag vill jag kan. Det med basta!!


Postat av: sofia

Du kan du vill och du ska! Du kommer klara det.

vad menar du med att du ligger efter i schemat? Enligt ökningarna?

Kram!

2012-04-16 @ 23:49:48
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Dunderklumpen

Du är grym!!

Kämpa vidare!!



Kram

2012-04-17 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: