Ångest


Aldrig i mitt liv haft dessa kraftiga ångestattacker. Jag vill gå i ide.
Motivationen sjunker för var dag och jag har inte den minsta aning om vad jag ska göra. Inget går att hantera.
Aldrig mått så dåligt i hela mitt liv och dagarna blir bara värre. De kan inte hantera mig heller, behandlarna. Snart. Jag ligger risigt nära ett LPT.
Hur gör man?

Jag fick ett fint kort idag. Och en ängel. Det var fint :)


Postat av: Jessica

Kram. Bara så. Förstår att du har det fruktansvärt. Igen: kram.

2012-04-30 @ 12:15:24
Postat av: Anonym

Hej Denise! Är du tillbaka på enheten? Hr de sakt att du är nära ett lpt? De sätter de vell bara om man inte frivilligt vill ha hjälp. Du vill vad det verkar vilja ha hjälp.

Kram på dig Sofia

2012-04-30 @ 20:01:55
Postat av: Anonym

Kämpa på denise! Vet att du kommer klara av det hela :) bara en tidsfråga!

2012-05-01 @ 00:19:31
Postat av: Dedde



Svar; hejsan! Aa är tillbaka på enheten men har fortfarande magproblem som ändrar min ordination och jag får inte ta så mkt mediciner. Det är mer att jag inte kan hantera min ångest..

Och då "vågar de inte ta ansvar" för mig.. Men klart som satan i gatan att jag VILL bli frisk. Annars skulle jag inte vara här trots att överläkaren skrivit ut mig två gånger..

För att behandlingen är svår att hantera (likaså jag) när min kropp tagit sådana skador ..

Kramen

2012-05-01 @ 18:21:16
URL: http://deds.blogg.se/
Postat av: Saga

Raring, du har fått en tagg i mitt senaste inlägg! Ta en titt!



Kärleken.

2012-05-05 @ 09:55:12
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hur går det? Heja heja, k r a m!

2012-05-06 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: