Wish something


goder kväller alla bra människor !
har under dagen varit hos storebror och firat lilla brorsonen på fyra-års dagen. han fyllde i och för sig den 20e.
ganska otroligt då jag inte kan förstå att jag varit faster i så många år. dessutom till två små fina pluttar. Denna lilla blev firad med familj och vänner med ett bord av paket, tårta, saft & bullar. i de inslagna tillmestadels hårda presenter fanns en hel historia av "pangare", ett wii-spel, kontroller i form av bil-rattar, bilbanor och massa kul! farfar[min pappa] glömde läsa journalen innan han satte igång megapangaren ..varav pilen satt i rutan, hah ! ;)
är lite förkyld, men precis värmt upp mig i ett skönt bubbelvatten med korsord till hands, ska snart på promenad.
sen blir det nog inte mycke mer än TV/dator, städa, mjölk, sömnis och soooovaaaa . Grattis lille brorson! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: