welcome back camera :D


hejje !
igår var jag nog inte överdrivet duktig med uppdaterandet, men hade ju fullt upp.. jobbade, åkte med J. till kista. som för i övrigt förmodligen är världens mest sämsta shoppare! hah. hon scannar av affärerna som en röd stråle. sen är det bara att vända på klacken. ICA affären som vi faktiskt o r k a d e gå in i, hade gömt de grejer vi skulle ha, så nej, nada handling där heller. vi brummade hem och gjorde det vi gjort bäst på sistone, entra köket lite halvt + titta avsnitt efter svasnitt på breaking Bad. tror inte en kväll kan vara bättre. wii.
kvällen blev dock en av de värre, vet inte riktigt varför då jag tog sömnis och satte mig i sängen med favorit sugrörs-skeden och smileykoppen med varm mjölk.. men nej, något i min kropp verkade tycka att badrummet var mer tillfredställande och därifrån kom man inte förrän klockan två på natten. sov två-tre timmar inatt.. bah.

var hos Mia imorse, med pappa. det blir en historia i ett annat inlägg. men "korkad" var det vi kom fram till efter 1,5h .. att jag var. hah. ja att man är speciell vet man jue. :) jag ÄLSKAR att pappa kan skämpta på det sättet han gör, humorn lyfter mig minst tre meter vid varje uttryck. han är bäst.

apropå pappa, kom han och hämtade mig nu på rasten. han hade med sig min lagade kamera och det första jag gjorde var att springa upp på rummet, i med memorycard och fota lite. hur kul som helst. batteriet är dock RÖTT.
var i vällingby lite snabbt efter visiten hos Mia. passade på att handla två små pluppisar till J. jag menar.
min disktrasefobi har alltid funnits och inte många år sen jag för första gången ens kunde ta i en. diskhandskar fick bli en perfekt lösning. nummer två blev lösningen på att tvätta händerna har för mig alltid varit ett måste. även om jag har svårt för att skölja av gurka och grönsaker.. ny tvål sattsade jag på där. - perfekt !!

nej nu hinner jag inte mycket mer - mot bussen! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: